ZASSHOP - internet shopping

Novinky pro HomePage

06.12.2019

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás informovali o naší otevírací době v nadcházejících svátcích.

Pondělí 23.12 máme otevřeno od 7:00 do 14:00

V období od 24.12.2019 - do 1.1.2020 je provozovna uzavřena.

Těšíme se na Vás opět od 2.1.2020 v obvyklém čase od 7:00 do 15:30.

21.11.2019
Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás pozvali na vánoční nákupy na prodejnu TRIO HAVEL s.r.o. na Mánesově náměstí v Teplicích. Právě jsme zde spustili prodej zboží zařazeného do naší Vánoční akční nabídky.

Pořídit si můžete pracovní rukavice za akční ceny a dále můžete vybírat z širokého spektra montérkových pracovních oděvů a to za ceny již od 199,- Kč

Podrobnosti ohledně montérkových oděvů vč. akčních cen najdete zde.

Ceny montérkových oděvů jsou platné i pro internetový prodej.

V neposlední řadě dále probíhá akce na úhlovou brusku Metabo zdarma při odběru brusiva 3M

Navíc každý zákazník, který nakoupí v naší kamenné prodejně za více než 2000,- Kč bez DPH obdrží jako dárek praktickou a pohodlnou bundu Windcom

Těšíme se na Vaší návštěvu a přejeme krásné a pohodové vánoční svátky

Platnost akce do 31.12.2019 nebo do vyprodání zásob
11.11.2019

Zakupte kotouče z produktové řady 3M™ Silver v hodnotě 25 800,- a získejte uhlovou brusku Metabo WEA 17-125 zdarma!


Při nákupu si vyžádejte formulář, po jehož vyplnění a zaslání na příslušnou adresu Vám bude doručena bruska jako dárek.


Platnost akce trvá do 13.12.2019 nebo do vyprodání zásob.
21.03.2019

Vážení zákazníci,

Rádi bychom Vás seznámili s revoluční řadou obuvi RedLion a technologií Infinergy°.

Infinergy° je materiál v podešvi obuvi, skládající se z milionů kapslí, které při pohybu absorbují energii a pak ji zpětně vydávají (až 55 %). Váš krok bude nesrovnatelně pružnější a komfortnější, vaše klouby budou jásat. A to po celou dobu životnosti obuvi.

Spojením této mimořádné technologie a kvalitního zpracování svrchních materiálů a podešve vznikla řada RedLion, do které se vyplatí investovat.

Přijďte k nám na prodejnu obuv vyzkoušet a přesvědčte se sami.


Všechny dostupné modely najdete zde

20.03.2019

Vážení zákazníci,

rádi bychom Vás seznámili s probíhající akcí na svářečské kukly 3M Speedglas.

V rámci motta "Je na čase vyměnit staré za nové" si můžete do 31.12.2019 vyměnit svou stávající svářečskou kuklu za novou z naší nabídky a získat bonus 10% z ceny nového řešení. Pro uplatnění slevy je třeba k nám přinést svou starou svářečskou kuklu/systém pro filtraci vzduchu k sešrotování a zároveň vyplněný formulář, který získáte na www.3M.cz/srotovne

NACHÁZÍTE SE:
Úvod|Reklamační řád

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Reklamační řád upřesňuje postup zákazníka a společnosti TRIO HAVEL s.r.o. v případě, že přes veškeré úsilí společnosti TRIO HAVEL s.r.o. o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na straně zákazníka oprávněný důvod k uplatnění práv z odpovědnosti za vady prodávaného zboží.

PREVENCE

Při výběru zboží je nutné, aby zvolený druh, velikost výrobku přesně odpovídal potřebám zákazníka. Zákazník před zakoupením výrobku vezme v úvahu účel užití, provedení, materiálové složení a způsob ošetřování zboží. Pouze zboží dobře zvolené z hlediska funkčního, sortimentního a velikostního je předpokladem naplnění užitné hodnoty a účelu užití zboží.

Po celou dobu užívání zakoupeného zboží je nutné, aby zákazník věnoval dostatečnou pozornost základním pravidlům užívání tohoto zboží. Zvláště je nutné zvážit všechny faktory nepříznivě ovlivňující plnou funkčnost a životnost výrobku, jako např.: nadměrnou intenzitu užívání výrobku, užívání výrobku k nevhodnému účelu.

Další nutnou podmínkou pro zachování dobrého stavu zboží a jeho funkčnosti je jeho pravidelná údržba. Je třeba si uvědomit, že nesprávná, nevhodná nebo nedostatečná údržba zboží podstatně zkracuje jeho plnou funkčnosti a životnost.

ZÁKLADNÍ PODMÍNKY REKLAMACE

Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna (vlastnosti) zboží, jejíž příčinou je použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení technologie nebo nevhodná technologie, popřípadě nevhodného konstrukčního řešení.

Za vadu nelze považovat změnu (vlastnosti) zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku jeho opotřebení, nesprávného používání, nedostatečné nebo nevhodné údržby, v důsledku přirozených změn materiálů, z nichž je zboží vyrobeno, v důsledku jakéhokoliv poškození uživatelem či třetí osobou nebo jiného nevhodného zásahu.

Uplatní-li zákazník právo z vady prodaného zboží řádným způsobem, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace (pokud se společnost TRIO HAVEL s.r.o. nedohodne se zákazníkem na delší době).

Zboží k reklamaci je vhodné předložit kompletní, dále vyčištěné, suché a hygienicky nezávadné.

Pokud bude k reklamaci předloženo zboží v hygienicky nepřijatelném stavu (špinavé, mokré, plesnivé atd.) bude reklamace vyřešena ihned zamítnutím.

MÍSTO A ZPŮSOB UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Zákazník může uplatnit reklamaci v kterékoliv prodejně TRIO HAVEL s.r.o.

Zákazník uplatňuje reklamaci osobně, popřípadě poštou. Nákup reklamovaného zboží v prodejně TRIO HAVEL s.r.o. prokazuje zákazník nejlépe kupním dokladem nebo jiným vhodným způsobem (např. výpis z bankovního účtu při použití platební karty, čestné prohlášení, dodací list).

Vedoucí prodejny nebo jím pověřený pracovník je povinen vydat zákazníkovi potvrzení o tom, kdy reklamaci uplatnil, co je předmětem reklamace a jaký způsob řešení reklamace zákazník požaduje (zahájení reklamačního řízení), kdy a jakým způsobem byla reklamace vyřízena, včetně zdůvodnění při zamítnutí reklamace (ukončení reklamačního řízení).

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

Právo z vady (reklamace) musí být spotřebitelem uplatněno v zákonné nebo smlouvou sjednané lhůtě.

Reklamaci je nezbytně nutné uplatnit bez zbytečného odkladu, ihned, jakmile se vada objevila. Případné prodlení při pokračujícím užívání zboží může zapříčinit prohloubení vady a znehodnocení zboží nebo znemožnit objektivní posouzení skutečných příčin současného stavu zboží a může být důvodem zamítnutí reklamace.

Záruční dobu nelze zaměňovat s životností zboží, tj. dobou, po kterou při správném používání a správném ošetřování včetně údržby může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě jako užívání vydržet. Záruční doba je obecná administrativní lhůta, která nemá žádnou přímou souvislost s obvyklou životností konkrétního výrobku.

ODSTRANITELNÉ VADY

Za odstranitelné vady se považují takové vady, které lze opravou odstranit, aniž by utrpěl vzhled, funkce a kvalita zboží.

V případě výskytu odstranitelné vady má zákazník právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna.

Společnost TRIO HAVEL s.r.o. je povinna vady odstranit bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace. V případě, že bylo zboží v opravě, se záruka prodlužuje o tuto dobu.

Není-li to vzhledem k povaze vady nepřiměřené, může zákazník požadovat výměnu zboží (na přání zákazníka lze vyměnit za jakékoliv zboží). Pokud není výměna zboží možná, může zákazník od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží.

V případě vady neodstranitelné má zákazník právo na výměnu zboží

NEODSTRANITELNÉ VADY

Za neodstranitelnou vadu se považuje taková vada, kterou nelze odstranit nebo její odstranění není účelné s přihlédnutím ke všem rozhodným okolnostem. Jde-li o vadu neodstranitelnou, která brání tomu, aby zboží bylo řádně užíváno jako zboží bez vady má zákazník právo požadovat výměnu zboží za nové bezvadné, či odstoupit od kupní smlouvy.

V případě, že charakter neodstranitelné vady nebrání řádnému užívání zboží /např. vady estetické) a zákazník nepožaduje výměnu zboží, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může od smlouvy odstoupit. Při poskytování slevy se přihlíží k charakteru vady, stupni a způsobu opotřebení výrobku, délce jeho užívání a k možnostem dalšího použití.


1. 7. 2019 Ing. Miroslav Havel